Постачальник держави – це особливий статус компанії: є досвід, надає якісні послуги чи товари, пройшла серйозну перевірку, перемогла конкурентів.

Ви також маєте можливість увійти у клуб постачальників держави: про новації ЗУ про здійснення державних закупівель читайте тут.

Новий ЗУ «Про публічні закупівлі»  значно спростив систему продажу товарів та послуг на суму до 200 тис грн. та послуг до 1,5 млн грн

Чому малому бізнесу вигідна участь у спрощених держзакупівлях

Як взяти участь у спрощених закупівлях

Замовники вибирають постачальників через електронну систему Prozorro за скороченою процедурою або закуповують товари чи послуги в маркетплейсі Прозоро Маркет. Всі без виключення замовники та постачальники повинні відкрити персональний кабінет на одному з акредитованих майданчиків.

Великий досвід підтримки постачальників держзакупівель має електронний майданчик Zakupki.ua, – з командою фахівців якого можна познайомитисятут. Прозорро Маркет, звичайні тендері, переговорна та спрощена процедура: менеджери компанії надають допомогу учасникам з будь-яких питань. Процедура реєстрації та кваліфікації – безкоштовна. Майданчик отримує винагороду виключно у разі укладання клієнтом договору.

Zakupki.ua забезпечує комфортне середовище для свої клієнтів:

  • надає можливість пройти всі етапи закупівлі у тестовому режимі;
  • аналізує ринок та діяльність конкурентів;
  • миттєво повідомляє про нові тендери;
  • нагадує по дату торгів, кваліфікацію, строки підписання договору;
  • готує корисні інструкції та поради для учасників.

Як проходить тендер за спрощеною процедурою

Все проходить дуже швидко. Постачальник вже має базовий пакет документів та реквізити у персональному кабінеті. Ви самостійно вирішуєте – чи брати участь в торгах та яку вартість пропонувати.

Спрощена закупівля в системі Прозорро проходить  всього за 7-10 днів:

  • майданчик повідомляє про нове оголошення;
  • в оголошенні – що та скільки планується закупити, на яку приблизно суму розраховує замовник, які умови поставки, проект договору купівлі-продажу;
  • 1-3 дні – уточнення умов;
  • 1-2 дні – подання пропозиції
  • якщо ваша компанія єдина відгукнулась на оголошення, одразу проходите кваліфікацію;
  • якщо учасників двоє та більше – проводиться електронний аукціон, під час якого перемагає найнижча ціна;
  • 3 дні – замовник перевіряє документи переможця та кваліфікує його;
  • публікація в електронній системі повідомлення про переможця;
  • 2 дні – підписання договору.

Як проходить продаж товарів та послуг в Прозорро Маркет

Система нагадує звичайний онлайн-магазин. Головна відмінність – всі продавці Прозорро Маркет вже пройшли етап кваліфікації, додатково підтверджувати компетенцію та досвід під час чергової закупівлі не потрібно.

Для підтвердження кваліфікації компанії-постачальники через персональний кабінет в електронному майданчику подають центральним закупівельним організаціям відомості про компанію, основні напрямки роботи, банківські реквізити.

Доказом досвіду діяльності у певному напрямку є 5 договорів з Прозоро або 20 будь-яких накладних чи 3 угоди, що були укладені під час роботи пілотного проекту Прозоро-Маркет. Якщо Ваша компанія постійно продає харчі, канцтовари чи медичне обладнання, в бухгалтерії точно знайдеться 20 накладних.

Після кваліфікації постачальник розміщує свої товари чи послуги в електронному каталозі із зазначенням типу, марки, бренду, характеристики, кількості та ціни.

Замовники вивчають асортимент та надсилають декільком постачальникам запити щодо кількості товару, умов поставки, строків виконання договору та способу оплати. Перемагає найвигідніша пропозиція, після чого сторони одразу укладають договір.

Чому малому бізнесу вигідна участь у спрощених держзакупівлях

Джерело