Українці все частіше скаржаться на обслуговування як у Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки блокування карт, але і збої в роботі, а деякі і зовсім звинувачують фінустанову в блокуванні платежів на карти інших банків.

Цього разу українці скаржаться на те, що з картки шахраї списали всі гроші. При цьому через місяць ніяких результатів немає. Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

Клієнтка розповіла, що у неї заблокували платежі на рахунок Монобанку через термінал ПриватБанку і в операціях, де державний банк був посередником.

Українка відмовилася від

"Почну з того, що місяців 8 тому я вирішила перейти повністю на Монобанк. Так як даний банк перестав подобається, вічні дзвінки та пропозиції, страхування, золоті карти. Але після того, як я закрила всі свої карти, почали відбуватися не приємні речі. Дзвінків стало ще більше. 3! 3 рази при спробі покласти гроші на Монобанк через термінал Привату мені блокували платіж, на що на гарячій лінії сказали «це машина, коли вона дасть збій, ми не можемо знати» але! Мої друзі, які користуються двома картами різних банків, без проблем кладуть і знімають гроші", - пише клієнт.

Жінка зазначає, що кожен раз, коли платіж йшов на карту Монобанку, його блокували.

" але могли вони повернути гроші тільки на карту Приватбанку. Я йшла в Приват, мені оформляли нову карту, переводили платіж, я його знімала і ламала карту. Після 3 рази я зрозуміла, що це не випадковість і це не збій машини. Так само одного разу після всього цього мені не могли відправити платіж на карту монобанку, через термінал Привату, сказали що тільки з моїм платежем була така проблема. Зараз зіткнулася з ситуацією. Коли виводжу гроші з Payoneer. Висновок був зроблений 4.05 на карту монобанку. Приват банк-посередник. Платіж загубився. У Монобанку повідомили, що платіж їм не приходив. У мене є підтвердження, що платіж з payoneer був успішно виведений. Мої гроші у Приват банку. Після звернення до них в банк, консультант сказала, що у неї немає інформації по мого платежу і щоб я зверталася в сам payoneer, але так само рекомендувала мені почати користуватися Приват 24, проводити платежі там і відстежити свої фінанси і скинула мені в Вайбере посилання на додаток. Так само другий платіж з payoneer був виведений вчора, на пошті від самих payoneer повідомлення про те, що він «прийде сьогодні". У підсумку, досі сиджу без двох платежів.

У банку відповіли, що банк дотримується вимог законодавства і не має наміру створювати незручності клієнтам.

Українка відмовилася від

Українка відмовилася від

Раніше ми повідомляли, Українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала.

Джерело