У Полтаві влаштували фінальні завдання для учасників всеукраїнської премії для вчителів – «Global Teacher Prize». Десяток педагогів із Одеської, Херсонської, Харківської, Запорізької та Київської областей проводили уроки для незнайомих школярів, записували відео та розповідали про себе. Таке Суспільному повідомила засновниця премії Зоя Литвин. За її словами, фінали щороку влаштовують у різних містах. А нагородять переможця за два тижні.

У шостому класі полтавської школи № 38 розпочинають урок про стартапи. Це – одне із завдань для фіналістів всеукраїнської премії «Global Teacher Prize».

У фіналі – десяток педагогів із різних регіонів України. Працюють у незнайомих класах парами та по троє. Їх відібрали серед понад 3,5 тисяч тих, хто подали заявки.

У Полтаві влаштували фінал премії «Global Teacher Prize»

"Їхні анкети оцінювали п’ять різних центрів оцінювання в різних містах. І так було визначено топ-50 учителів. І далі за то-50 учителів голосували експертні організації і незалежна учительська організація, яка супроводжує і засвідчує прозорість цього процесу. І от у Полтаві ми зустрілися із тими топ-10 учителями, які обрані", - каже засновниця премії «Global Teacher Prize» Зоя Литвин.

Учитель фізики Павло Віктор із Одеси у школі працює 26 років. Фіналістом всеукраїнської премії став уперше.

"Діти дуже люблять, коли під час уроку демонструються фізичні явища. Певний час цього в школах не стало. Я хочу відродити цю традицію, тому на моїх уроках дуже багато демонстрацій ефектних або навчальних. Це буде деяка імпровізація. Тобто спланувати урок, щоб він ішов як по нотах неможливо. Тому що ми не знаємо аудиторії", - говорить фіналіст «Global Teacher Prize» Павло Віктор.

"У них є цікаві завдання: від самопрезентації до проведення відеоуроку для сучасних учнів, проведення уроку наживо у незнайомому класі на незнайому тему, з колегою, з яким вони раніше не працювали. Уроки у вчителів сьогодні будуть незвичайні. І вони не будуть проводити хімію, або фізику, або українську мову й літературу", - каже засновниця премії «Global Teacher Prize» Зоя Литвин.

Тема одного з уроків – «Полтава 2050». Це заняття влаштували у четвертому класі.

"Ми цей урок підготували за пів годинки. Були дуже обмежені в часі. О 10-й ми отримали два завдання. Було два завдання сьогодні – ми знімали й монтували відео і готували урок у парах та у трійках. Вся робота була зосереджена на тому, щоб діти щось створювали. Не вчитель стоїть біля дошки і 40 хвилин щось розповідає. А урок наповнюють діти. Тому, насправді, нам цього часу вистачило", - пояснює фіналістка «Global Teacher Prize» Лідія Насонова.

"Для мене було найцікавіше – це малювати Полтаву майбутнього. Мені сподобалися всі вчителі і було дуже весело", - говорить учениця 4 класу Марія Гмиря.

Оцінюють кожного з учителів вісім членів журі. Вони й визначать переможця.

"Я буду дивитися, як вони влучають в аудиторію, тобто тих учнів, з якими вони співпрацюють, як вони з ними швидко знаходять спільну мову. Друге – я буду звертати увагу на активні форми подачі інформації, щоб це не була просто суха лекція, щоб діти взаємодіяли. У кожного із журі буде змога розставити відповідні бали вчителям. Кожен з нас не обирає одного, у нас є набір балів, які ми поділяємо між учителями", - пояснює член журі «Global Teacher Prize» Ілля Філіпов.

"Премія покликана підняти престиж професії вчителя, знайти історії дивовижних вчителів-новаторів, розказати їх українському суспільству. Ми будемо рекомендувати і подавати нашого переможця на всесвітню премію. Також він отримає чверть мільйона гривень на реалізацію своїх педагогічних або непедагогічних мрій. Також переможець отримає подорож на всесвітню премію з великим всесвітнім форумом", - розповідає засновниця премії «Global Teacher Prize» Зоя Литвин.

За словами засновниці премії Зої Литвин, переможця нагородять у Києві у Міжнародний день учителя, 2 жовтня. «Global Teacher Prize» в Україні влаштовують п’ятий рік поспіль.

Джерело