Про це повідомляють #Букви.

У неділю, 17 жовтня, активіст Сергій Стерненко опублікував в соцмережах скриншот допису з Instagram-акаунту Юлії Привалової @yuliak89. На ньому можна побачити власне Юлію та її чоловіка — Даніїла Прівалова. Вони позують на Червоній площі в Москві.

Один з користувачів звинуватив подружжя в сепаратизмі, на що Прівалова відповіла анекдотом про москаля і бандерівця, який “нас**в в штани”.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

Родина Прівалових володіє брендом YARO, який продає рослинну їжу (солодощі та страви). Відповідні торгові марки зареєстровані на Даніїла та Юлію Прівалових.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO  Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

Продукцію YARO у своїх магазинах продають мережі “Сільпо”, “Ашан”, “Мегамаркет”, “ЕкоЛавка” тощо. Також товари бренду можна знайти на сайтах численних Інтернет-магазинів, зокрема “Антошка” та Rozetka.

Реакція на допис

Після суперечливого коментаря Прівалової в соцмережі Стерненко закликав компанії та заклади бойкотувати YARO.

“Закликаю їх (компанії та заклади — ред.) відмовитись від співпраці з Пріваловою, якщо вони цінують свою репутацію та поважають Україну”, — написав він.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

Того ж вечорі народний депутат з фракції “ЄС” Володимир Ар’єв написав у Facebook, що раніше купляв продукцію бренду, але тепер не робитиме цього і закликає до того ж інших.

“У компанії YARO є засновниця, яка, здається, не дуже здорова. Себто, захворіла окупантами і антиукраїнськими анекдотами. Я купував їхню продукцію. Більше не буду і вас закликаю. Такі хвороби засновників лікуються тільки гривнею. Надійно”, — написав нардеп.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

Під дописами на сторінках партнерів YARO в соцмережах почали з’являтися заклики до припинення співпраці.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

Коментарі на сторінці “Сільпо” в Facebook

Зникнення товарів YARO

Партнери бренду поки не виступали з офіційними заявами, у яких би відкрито заявили про відмову від співпраці через згаданий допис.

Утім товари бренду вже зникають з сайтів партнерів. Зокрема, продукція YARO більше не доступна для замовлення на сайті Rozetka.

За словами Стерненка, вчора в наявності було понад 50 позицій. На момент написання матеріалу на сайті відбиваються тільки два позиції та ті з позначкою “Немає в наявності”.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

Також неможливе замовлення через сайти “Сільпо”.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

Реакція YARO

На тлі жвавих обговорень допису та закликів до бойкотування бренду Прівалова зробила свою сторінку в соцмережі приватною.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

Водночас вона опублікувала коментар щодо ситуації, яка склалася, на сторінці в Facebook.

Прівалова пише, що її “втягують в скандал” через “вирвану в контексті ситуацію”.

Вона перепросила за анекдот:

“Що стосується анекдоту, то я не переслiдувала мети образити ним будь-кого. Я приношу щирі вибачення, якщо це обурило чиїсь почуття. Але також хочу наголосити: людину не визначають анекдоти, які вона розповідає. Людину визначає те, що вона робить, де вона живе і як вона живе”.

Також вона заявила, що “завжди вважала себе патріотом своєї країни” і вважає так досі.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

На сторінці бренду тим часом з’явився допис, у якому команда YARO заявляє про “низку звинувачень та вірусних інформаційних атак”.

В YARO переконують, що ідея компанії завжди була “суто українською”. Вся продукція виготовляється в Україні — українськими підрядниками з української сировини, пишуть представники YARO.

В YARO також перепросили, утім в дописі не зазначено, за що.

“Ми хочемо бути чесними та вибачитися перед тими, чиї почуття були ображені. Але також хочемо зауважити, що уявлення про антипатріотичність компанії YARO є абсолютно помилковим. Ми бажаємо Україні найквітучішого процвітання та сподіваємося й надалі робити свій посильний внесок у її розвиток. Ми любимо Україну”, — йдеться в дописі, коментарі до якого обмежені.

Скандал через анекдот про бандерівців: магазини відмовляються від продажу товарів YARO 

  • В травні українська креативна агенція Banda Agency, яка розробила офіційний бренд України Ukraine Now, оголосила про співпрацю з російською комунікаційною агенцією SETTERS. 
  • Попри жваву критику, Banda Agency прокоментувала свою співпрацю з російською комунікаційною агенцією SETTERS тільки за тиждень.

Джерело