Українські виробники під час повномасштабної війни — які вони? Сміливі, відповідальні, незламні? Чи турбуються про якість продукції та безпеку споживачів? 

Відповідь на ці запитання шукали блогери Ліза Глінська та команда проєкту «Їжа Файного міста». У своїх репортажах вони перевірили виробництво бренду молочних продуктів «Молокія». Мінімізація людського чинника, стерильність процесу й молочно-вершкова безпека — такий вердикт винесли популярні фудблогери.

Ліза Глінська та «Їжа Файного міста» перевірили завод «Молокії»

Ліза Глінська та «Їжа Файного міста» перевірили завод «Молокії»

«За добу на заводі можуть переробити понад 500 тонн молока», — ділиться у блозі Ліза Глінська. Вона відвідала завод «Молокії», де зустрілася з працівниками, які відповідають за різні етапи виробничого процесу — від лабораторних перевірок до фасування. Ліза назвала підприємство «космічним кораблем», оскільки виробництво там повністю автоматизоване й відповідає вимогам стерильності. 

Ліза Глінська та «Їжа Файного міста» перевірили завод «Молокії»

Фермерське молоко, розповідає блогерка, спочатку перевіряють на якість і безпечність. Далі його очищують від недружніх бактерій і спор. Потім молоко заливається до сепаратора, що розділяє його на знежирене та вершки. Вершки охолоджуються, тестуються й лише тоді потрапляють на перероблення. Вершкове ж масло народжується шляхом пастеризації та подальшого спеціального оброблення в маслоутворювачі.

Зі свого боку команда «Їжі Файного міста» зазначила, що виробництво налаштоване так, аби звести участь людини до нуля. А робітники заводу, перед тим як потрапити в цехи, проходять планові огляди медиків і санітарні пости. 

Ліза Глінська та «Їжа Файного міста» перевірили завод «Молокії»

Перевіркою заводу тернопільські блогери не обмежилися, відвідавши й ферми, в яких торгова марка «Молокія» бере молоко. Серед них — господарства ТОВ «Бучачагрохлібпром» на Бучаччині. Там запевнили, що своїм пріоритетним завданням вважають створення комфортних умов для корів, аби ті були задоволені й давали багато молока. На фермах не лише працюють кондиціонери — для худоби передбачені спеціальні килимки та 16 видів корму, а під час доїння на каруселі грає заспокійлива музика!

«Молокія» — український бренд молочних продуктів, що на ринку вже понад 20 років. З початку повномасштабної війни компанія активно надає гуманітарну допомогу та розвозить її у найгарячіші точки, водночас продовжуючи забезпечувати продукцією магазини.

Ліза Глінська та «Їжа Файного міста» перевірили завод «Молокії»

В «Молокії» надають якості надважливого значення. Тут дотримуються міжнародного стандарту ISO 22000 щодо якості й безпеки продукції. Завод працює на сучасному обладнанні. Команда бренду прискіпливо обирає пакувальні матеріали й щодня доставляє продукцію в магазини, де стежить за умовами її зберігання й термінами придатності.

Тож можна зробити висновок, що чимало українських виробників, попри все, зберігають й обстоюють якість. Адже в цьому криється турбота про країну та боротьба воїнів підприємницького фронту.

Джерело