В Україні триває літо, а разом з ним і так званий сезон відпусток. Українці їдуть з літа у літо - відпочивати, куди зараз ще пускають. Крім того, що вибір країн для відпочинку доволі обмежений, є ще й проблеми з авіаперельотами.

Так, пасажир компанії МАУ по прильоту додому виявив, що його дорогу валізу привели в непридатність, відламавши колесо.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного пасажира на сайті для відгуків Otzovik.

Українцю зіпсували дорогий багаж на літаку МАУ і пообіцяли заплатити:

Українцю зіпсували дорогий багаж на літаку МАУ і пообіцяли заплатити:

"Летів з сім'єю з відпочинку, по прильоту виявив, що відламано колесо від валізи, і розламано сам корпус валізи. Зафіксував пошкодження в аеропорті. Сказали, звертайся в МАУ, в МАУ телефони не працюють, тільки через сайт, який щоразу знаходить "підозрілу активність" і не приймає скаргу.

У підсумку через три дні вийшло зареєструвати її. Після чого прийшла відповідь що компанія відшкодує 70$ на ремонт валізи (вартість якого близько 140$) скидайте реквізити. Я скинув на що вони відповіли, що це не мої реквізити і компенсацію я не отримаю. Якось так. Після чого ані відповіді, ані привіту.", - пише незадоволений пасажир МАУ.

Українцю зіпсували дорогий багаж на літаку МАУ і пообіцяли заплатити:

У самому заголовку свого відгуку українець написав коротко: "Паскудне ставлення до багажу", а також поставив всього дві зірочки.

Джерело